Minima PMR / PT3 Layak Memohon 140+ Jawatan Kerani di Seluruh Negara Julai 2020 ~ GAJI RM1,200 - RM4,000+






Minima PMR / PT3 Layak Memohon 140+ Jawatan Kerani di Seluruh Negara Julai 2020 ~ GAJI RM1,200 - RM4,000+ (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk menjawat jawatan kosong terkini yang dipaparkan dihalaman Mingguan Kerja.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong tertera. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum mengemukakan permohonan jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan :

Jawatan yang ditawarkan :
  1. Kerani Akaun
  2. Kerani Operasi
  3. Kerani Kewangan
  4. Kerani Am
  5. Kerani Pejabat
  6. Kerani Stor
  7. Kerani Inventori
  8. Kerani Kaunter
  9. Kerani Khidmat Pelanggan
  10. Kerani Sumber Manusia
  11. Kerani Kelulusan
  12. Kerani Pentadbiran
  13. dan banyak lagi.
--------------------------------------------------------

Kelayakan Minima : PMR / PT3 / SPM / STPM / Diploma / Ijazah
    • Lokasi : Seluruh Negara
      • Tarikh Tutup : Terbuka Julai 2020
        Untuk Memohon, Rujuk Pautan Berikut


        • 2. Sekiranya diperlukan, pemohon yang belum mendaftar akaun hendaklah mendaftar akaun terlebih dahulu sebelum melakukan sebarang permohonan jawatan.
        • 3. Pemohon haruslah mengisi maklumat lengkap diri serta memastikan untuk memuat naik resume pemohon yang terkini serta dokumen berkaitan.
        • 4. Tarikh tutup permohonan ini adalah pada Terbuka Julai 2020.
        • 5. Hanya calon yang berkelayakan sahaja akan dipanggil untuk sesi temuduga dan permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan dalam tempoh tiga (3) bulan dianggap tidak berjaya.
        • 6. Untuk maklumat lanjut & syarat-syarat kelayakan jawatan ini, sila klik pada pautan berikut : KLIK SINI

        Keperluan & Kelayakan Memohon



        Sekiranya anda merupakan calon yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

        Selain itu calon memiliki kelebihan sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut :
        • Kemas
        • Berpengetahuan am
        • Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan di bawah)
        Kelebihan :
        • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
        • Cuti Tahunan
        • Cuti Sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)
        Bagaimana Memohon


        Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.

        Klik pada pautan “KLIK DI SINI” di atas dan rujuk pada maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.

        Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu (sekiranya diperlukan) sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

        Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek akan dipanggil temuduga.

        Post a Comment

        7 Comments

        1. please let me work there, i really like to work there

          ReplyDelete
        2. Nancy Nunez
          TESTIMONI BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI SUMBER LEGIT Helo, saya Nancy Nunez dengan nama dan saya tinggal di Amerika Syarikat, Saya dipenuhi dengan kebahagiaan dan kegembiraan, saya ingin bercakap tentang kebaikan kerja keras Tuhan dalam hidup saya , setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan ditipu, jadi saya menjadi terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman yang sah secara dalam talian maka saya melihat komen dari seorang rakan bernama bobby Leo dan bercakap mengenai syarikat pinjaman sah ini, di mana dia mendapat pinjamannya dengan cepat dan mudah tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada seorang wanita bernama Mr Rossa Stanley yang mengendalikan sebuah syarikat rossa stanleyloan, dan oleh itu saya meminta jumlah pinjaman sebanyak $ 89,000.00 USD kerana skor kredit saya baik-baik saja dan dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman tersebut telah diluluskan dan dimasukkan ke dalam akaun bank amerika saya. Begitulah cara saya dapat pinjaman untuk memulakan perniagaan saya dan membayar bil saya, jadi saya menasihati anda masing-masing yang berminat untuk mendapatkan pinjaman dengan cepat dan mudah, sila hubungi mereka melalui e-ma il: rossastanleyloancompany@gmail.com dapatkan apa-apa jenis pinjaman yang anda perlukan hari ini, terima kasih, kerana anda membaca kesaksian terbesar dalam hidup saya. Nancy Nunez +1(509)640-6671

          ReplyDelete