Pos Malaysia Buka Pengambilan Kekosongan Jawatan Terkini Ambilan Tahun 2021 ~ Mohon Sekarang!


 

Iklan yang dipaparkan ini adalah merupakan iklan terkini jawatan kosong yang telah ditawarkan oleh pihak Pos Malaysia. Segala maklumat kekosongan jawatan ini adalah seperti yang telah diiklankan untuk tahun 2021.


Portal Kerjaya Terkini hanya menyiarkan iklan untuk memudahkan segala urusan permohonan anda. Untuk melakukan permohonan sila ikuti langkah seperti di bawah.

Calon yang layak dan memenuhi segala syarat-syarat seperti yang telah ditetapkan disarankan untuk memohon kekosongan seperti yang diiklankan di bawah. Sila pastikan anda membaca segala syarat dan maklumat kekosongan yang telah ditetapkan sebelum melakukan sebarang permohonan.

MAKLUMAT JAWATAN KOSONG 

Merupakan seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan mestilah berumur 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi segala kekosongan jawatan seperti yang telah diiklankan.

Jawatan yang ditawarkan adalah seperti berikut:
  1. Pos Malaysia The Next Gen (Management Trainee) 
----------------------------------------------------------

  • Nama Majikan : Pos Malaysia
  • Tarikh Tutup : Rujuk Iklan

Untuk memohon, sila pastikan bahawa anda mengikuti langkah permohonan kerja kosong terkini seperti yang telah ditetapkan oleh pihak majikan seperti di bawah.


SYARAT & KELAYAKAN MEMOHON 

Calon yang berkelayakan dengan mempunyai Ijazah, Diploma, STPM, SPM, PMR/PT3 atau sebarang Kelayakan Profesional yang diiktiraf dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)
  • Berperwatakan Menarik
  • Berpengetahuan Am
  • Kemas dan Rajin
  • Berkepimpinan dan lain-lain (sila rujuk kelayakan permohonan di bawah)

KELEBIHAN

  • Gaji dengan Pelbagai Imbuhan Menarik
  • EPF, SOCSO & SIP
  • Cuti Tahunan
  • Cuti Sakit dan lain-lain (sila rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)

CARA MEMOHON 

Permohonan kerja kosong di atas boleh dilakukan secara online. Anda hanya perlu melakukan pendaftaran secara percuma melalui pautan yang telah disediakan di bawah.

Klik pautan "MOHON SEGERA" di atas dan sila rujuk segala maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan kerja kosong tersebut.

Bagi permohonan kali pertama, pemohon disarankan agar mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat segala pengisian maklumat seperti yang diperlukan dalam sistem tersebut.

Pemohon disarankan agar mengemaskini segala maklumat terkini yang diperlukan dalam sistem ini. Calon yang berjaya di senarai pendek sahaja akan di panggil untuk sesi temu duga.

Post a Comment

3 Comments

  1. BERITA BAIK
    Pertama saya ingin mengatakan jika anda takut berjaya anda tidak akan berjaya walaupun peluang itu datang dengan murah dan percuma, semuanya bermula pada malam yang sejuk ketika di katil saya melalui internet hanya untuk merasa letih sehingga saya dapat tidur setelah sekian lama hari di bank berusaha mendapatkan pinjaman dengan rumah saya dari bank HSBC di pekanbaru bagi mereka yang mungkin mengenali bank ini, saya mencuba dan setelah dokumentasi saya diberitahu untuk kembali dalam masa 30 hari yang bagi saya seperti selamanya jadi semasa di saya memikirkan kemungkinan tindakan seterusnya saya menjumpai kisah tertentu tentang bagaimana mendapatkan pinjaman dan pada kadar yang sangat rendah 2% dengan nama syarikat sebagai syarikat pinjaman Rossa Stanley, saya tertanya-tanya apakah itu benar jadi saya menyiasat lebih jauh dan datang di sebilangan wanita tertentu bernama Nadia Sisworo yang memberi keterangan bagaimana dia mendapat pinjaman dengan perincian banknya semua dipaparkan, jadi saya menghantar e-mel dan kami bercakap, kami berbual dan dia meminta saya untuk menghubungi syarikat ibu rossa bahawa jika rumah saya itu nyata dan identiti saya mungkin bernasib baik kerana mendapat pinjaman jadi saya menghantar e-mel kepada ibu Adakah anda memerlukan bantuan kewangan kerana penguncian virus korona, kemudian segera pergi ke syarikat pinjaman rossa stanley di mana terdapat pelepasan BANK DUNIA untuk semua orang, jadi hubungi kami sekarang di syarikat pinjaman rossa stanley sekarang untuk bantuan pinjaman dan kewangan anda melalui mana-mana saluran berikut di bawah E-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com
    Panggilan / teks / WhatsApp: +1 (213) -315-3118
    Laman web: www.rossastanleyloan.org
    Twitter rasmi: Rossastanlyloan
    Facebook rasmi: Rossa Stanley Favor
    Memohon atau melayari kami di web di
    http: //www.rossastanleyloan.org mengenai keadaan saya dan borang pinjaman diberikan, saya telah mengisi dan mengemukakan permintaan pinjaman sebanyak $ 150,000.00 dan selebihnya untuk Kemuliaan Allah saya mendapat pinjaman dari syarikat ibu rossa jadi orang tersayang jika anda mempunyai bahawa beban kewangan yang tulen atau ingin mengembangkan perniagaan anda jangan teragak-agak untuk berjumpa dengan ibu rossa untuk mendapatkan bantuan. Saya yakin $ 150,000.00 sudah cukup untuk meninggalkan kemiskinan dan bahagia selamanya seperti saya jika anda masih ragu-ragu untuk menelefon atau WhatsApp saya di +62895342086181 atau tulis saya di hadiemi64@gmail.com dan facebook di Hadi emi dan saya akan membuktikan kepada anda ibu itu nyata

    ReplyDelete
  2. Nancy Nunez
    TESTIMONI BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI SUMBER LEGIT Helo, saya Nancy Nunez dengan nama dan saya tinggal di Amerika Syarikat, Saya dipenuhi dengan kebahagiaan dan kegembiraan, saya ingin bercakap tentang kebaikan kerja keras Tuhan dalam hidup saya , setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan ditipu, jadi saya menjadi terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman yang sah secara dalam talian maka saya melihat komen dari seorang rakan bernama bobby Leo dan bercakap mengenai syarikat pinjaman sah ini, di mana dia mendapat pinjamannya dengan cepat dan mudah tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada seorang wanita bernama Mr Rossa Stanley yang mengendalikan sebuah syarikat rossa stanleyloan, dan oleh itu saya meminta jumlah pinjaman sebanyak $ 89,000.00 USD kerana skor kredit saya baik-baik saja dan dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman tersebut telah diluluskan dan dimasukkan ke dalam akaun bank amerika saya. Begitulah cara saya dapat pinjaman untuk memulakan perniagaan saya dan membayar bil saya, jadi saya menasihati anda masing-masing yang berminat untuk mendapatkan pinjaman dengan cepat dan mudah, sila hubungi mereka melalui e-ma il: rossastanleyloancompany@gmail.com dapatkan apa-apa jenis pinjaman yang anda perlukan hari ini, terima kasih, kerana anda membaca kesaksian terbesar dalam hidup saya. Nancy Nunez +1(509)640-6671

    ReplyDelete
  3. Hantarkan saya ringkasan eksekutif untuk permintaan pinjaman. E-mel MRS Lucy Young: lucyyoungloan@gmail.com whatsapp: +1 (201) 987-4792

    ReplyDelete