Permohonan 350+ Jawatan Kosong Syarikat-Syarikat Oil & Gas / Petroleum Dibuka




Permohonan 350+ Jawatan Kosong Syarikat-Syarikat Oil & Gas / Petroleum Dibuka (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk menjawat Permohonan 350+ Jawatan Kosong Syarikat-Syarikat Oil & Gas / Petroleum Dibuka.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan :
  • Jawatan : Pelbagai
  • Tarikh Tutup : Terbuka Jun - Julai 2019
  • Lokasi : Seluruh Negara
    Untuk Memohon, Rujuk Pautan Berwarna Merah di Bawah :

    Langkah Permohonan :
    • 1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume rasmi anda disertakan pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.
    • 2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web Jobstreet (halaman penuh pengiklanan jawatan).
    • 3. Anda dikehendaki memilih jawatan serta lokasi yang bersesuaian dengan kelulusan anda pada senarai kekosongan jawatan.
    • 4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat "Klik Sini" di atas.
    Sila lihat pautan :
      Keperluan & Kelayakan Memohon :


      Sekiranya anda merupakan calon yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

      Selain itu calon memiliki kelebihan sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut :
      • Kemas
      • Berpengetahuan am
      • Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan di bawah)
      Kelebihan :
      • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
      • Cuti Tahunan
      • Cuti Sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)
      Bagaimana Memohon :

      Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.

      Klik pada pautan “Apply Sini” di atas dan rujuk pada maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.

      Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

      Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek akan dipanggil temuduga.

      Post a Comment

      9 Comments

      1. Slmat mlm guys nk tye mcm mne nk memohon jwatan ni adk sya bmnat sngt nk kje kt situ

        ReplyDelete
      2. Salam.
        Saya berminat tetapi saya gagal spm adakah saya boleh mintak juga kerja?atau tiada pilihan?

        ReplyDelete
      3. Saya berminat tetapi saya cuma ada pmr,adakah boleh mintak juga kerja?atau tiada pilihan?

        ReplyDelete
      4. salam..saya berminat dan ada pegalaman tentang kerja oil & gas.tetapi saya cuma ada sijil oil & gas..adaka saya bole mohon kerja?atau tiada pilihan?

        ReplyDelete
      5. Assalamualaikum, mcm MNA saya nk ambk sijil dn adakah saya lyak, bleh tlong bgi tau apakah asas2 yg prlu ada dn sijil2 yg hrus saya Ada untk brkrja di sana

        ReplyDelete
      6. Nak kena berperwatakan kemas ke? 😂 adeh welder pakai tie & berkasut sudip rambut belah tepi. Tu belum blaster & painter lagi.

        ReplyDelete
      7. Macam mana saya nak aply jobs ni....
        Saya pernh kerja ni..

        ReplyDelete
      8. Salam..macam mana nak mohon kerha ni sebab saya ad pengalaman kerja ni

        ReplyDelete
      9. Easy way to join the Illuminati brotherhood in the world. Are you a business man or an artist,Politicians and you want to become big, Powerful and famous in the world, join us to become one of our official member today.you shall be given an ideal chance to visit the illuminati and his representative after registrations is completed by you, no sacrifice or human life needed, Illuminati brotherhood brings along wealth and famous in life, you have a full access to eradicate poverty away from your life now. it only a member who is been initiated into the church of illuminati have the authority to bring any member to the church, so before you contact any body you must be link by who is already a member, Join us today and realize your dreams. we also help out our member in protection of drugs pushing Whatapp: +16083529056 Email: richymoore382@gmail.com

        ReplyDelete