Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) Buka Pengambilan Pelbagai Kekosongan Jawatan Terkini.

Jika anda sedang mencari pekerjaan, terdapat satu khabar gembira buat anda kerana pihak Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) sedang membuka tawaran kekosongan jawatan terkini bagi tahun 2022 kepada sesiapa yang memerlukan. Jika anda merasakan bahawa diri anda layak untuk mengisi kekosongan jawatan yang telah ditawarkan, sila lakukan permohonan sekarang juga.


Sebelum anda melakukan permohonan, sila pastikan bahawa anda telah mematuhi dan meneliti segala syarat jawatan kosong yang ditawarkan. Semoga bermanfaat.


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG TAHUN 2022

Sebagai makluman, segala maklumat penuh serta lengkap berkaitan kekosongan jawatan yang telah ditawarkan adalah seperti berikut:

  1. Capital Market Executive
  2. Executive
  3. Secretary

SYARAT KELAYAKAN JAWATAN KOSONG TAHUN 2022

Untuk pengetahuan anda, terdapat beberapa syarat kelayakan yang anda mesti penuhi sebelum melakukan sebarang permohonan. Antara syarat-syarat kelayakan tersebut ialah:

1. Anda adalah seorang warganegara Malaysia.

2. Para pemohon wajib berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup permohonan kekosongan jawatan yang ditawarkan oleh pihak majikan.

3. Para pemohon wajib mempunyai kemahiran atau pengalaman tertentu dalam bidak pekerjaan yang ditawarkan oleh pihak majikan.


CARA MEMOHON JAWATAN KOSONG TAHUN 2022

Untuk makluman anda, sila ikuti segala langkah serta cara memohon seperti yang telah disediakan di bawah ini bagi memudahkan urusan anda:

1. Para pemohon mestilah melakukan permohonan secara atas talian ataupun lebih dikenali sebagai online melalui portal yang telah disediakan oleh pihak majikan. Sila klik pautan DI SINI untuk melakukan permohonan. 

2. Untuk makluman, sebelum anda melakukan sebarang permohonan sila pastikan bahawa anda telah membaca dan memahami segala syarat yang telah ditetapkan oleh pihak majikan.

3. Para pemohon yang layak haruslah melengkapkan segala maklumat diri yang diperlukan di dalam borang permohonan online.

4. Para pemohon adalah diwajibkan untuk membaca serta memahami segala syarat kelayakan permohonan sebelum melakukan sebarang permohonan kepada pihak majikan.

5. Sebagai peringatan, jika pemohon tidak menerima sebarang maklum balas dan jawatan dari pihak majikan dalam tempoh 3 hingga 6 bulan, pemohon boleh menganggap permohonan yang telah dilakukan tadi sebagai tidak berjaya atau gagal.


TARIKH TUTUP JAWATAN KOSONG TAHUN 2022

Untuk makluman kepada para pemohon, berikut adalah merupakan tarikh tutup permohonan bagi kekosongan jawatan yang telah ditawarkan oleh pihak majikan: 
  • Tarikh Tutup Permohonan : Rujuk Iklan


Post a Comment

1 Comments

  1. Hai semua,
    Saya akan memberitahu anda rahsia menjadi kaya dalam pelaburan bitcoin “orang yang bijak sepatutnya mempunyai wang di dalam kepala mereka, tetapi tidak di dalam hati.. Setiap hari adalah hari keputusan baru. Pilihan anda untuk menjadi kaya atau miskin & terus bergelut, mula membuat dana yang lebih besar dalam masa 72 jam dengan peniaga yang sah & pro seperti saya, Pelan pelaburan dibuka sekarang dengan pelaburan minimum $200 anda boleh memperoleh $2000 dalam 72 jam.

    Labur $200 mendapat $2,000
    Labur $500 mendapat $5,000
    Labur $700 mendapat $7,000
    Labur $1,000 mendapat $10,000
    Labur $2,000 mendapat $20,000
    Labur $5,000 mendapat $50,000
    Labur $7,000 mendapat $70,000

    Jangan lepaskan peluang yang jelas ini untuk mencapai kebebasan kewangan anda, mereka yang belum bersedia untuk melabur sekarang belum bersedia untuk bersara awal, jangan bergantung pada satu sumber pendapatan, biar kami berdagang untuk anda hari ini dan mula membuat keuntungan untuk anda. Sila hubungi kami Melalui WhatsApp: +1(252)285-2093 E-mel : andersoncarlassettrade@gmail.com

    ReplyDelete