Permohonan Jawatan Kosong di Tenaga Nasional Berhad (TNB) - Elaun Saraan RM2,000 Sebulan / Mohon Sekarang!




Iklan yang dipaparkan ini adalah merupakan iklan terkini jawatan kosong yang telah ditawarkan oleh pihak Tenaga Nasional Berhad (TNB). Segala maklumat kekosongan jawatan ini adalah seperti yang telah diiklankan untuk tahun 2021.

Portal Kerjaya Terkini hanya menyiarkan iklan untuk memudahkan segala urusan permohonan anda. Untuk melakukan permohonan sila ikuti langkah seperti di bawah.

Calon yang layak dan memenuhi segala syarat-syarat seperti yang telah ditetapkan disarankan untuk memohon kekosongan seperti yang diiklankan di bawah. Sila pastikan anda membaca segala syarat dan maklumat kekosongan yang telah ditetapkan sebelum melakukan sebarang permohonan.

MAKLUMAT JAWATAN KOSONG 

Merupakan seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan mestilah berumur 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi segala kekosongan jawatan seperti yang telah diiklankan.

Jawatan yang ditawarkan adalah seperti berikut:
  1. PROTEGE (Ready To Work)
----------------------------------------------------------

  • Nama Majikan : Tenaga Nasional Berhad (TNB) 
  • Tarikh Tutup : 15 Januari 2022

Untuk memohon, sila pastikan bahawa anda mengikuti langkah permohonan kerja kosong terkini seperti yang telah ditetapkan oleh pihak majikan seperti di bawah.


SYARAT & KELAYAKAN MEMOHON 

Calon yang berkelayakan dengan mempunyai Ijazah, Diploma, STPM, SPM, PMR/PT3 atau sebarang Kelayakan Profesional yang diiktiraf dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)
  • Berperwatakan Menarik
  • Berpengetahuan Am
  • Kemas dan Rajin
  • Berkepimpinan dan lain-lain (sila rujuk kelayakan permohonan di bawah)

KELEBIHAN

  • Gaji dengan Pelbagai Imbuhan Menarik
  • EPF, SOCSO & SIP
  • Cuti Tahunan
  • Cuti Sakit dan lain-lain (sila rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)

CARA MEMOHON 

Permohonan kerja kosong di atas boleh dilakukan secara online. Anda hanya perlu melakukan pendaftaran secara percuma melalui pautan yang telah disediakan di bawah.

Klik pautan "MOHON SEGERA" di atas dan sila rujuk segala maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan kerja kosong tersebut.

Bagi permohonan kali pertama, pemohon disarankan agar mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat segala pengisian maklumat seperti yang diperlukan dalam sistem tersebut.

Pemohon disarankan agar mengemaskini segala maklumat terkini yang diperlukan dalam sistem ini. Calon yang berjaya di senarai pendek sahaja akan di panggil untuk sesi temu duga. 

Post a Comment

0 Comments