Jawatan Kosong Konstabel Polis Bantuan Pos Malaysia Kelayakan SPM Tahun 2019



Permohonan Jawatan Kosong Konstabel Polis Bantuan Pos Malaysia Kelayakan SPM Tahun 2019(tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk menjawat Permohonan Jawatan Kosong Konstabel Polis Bantuan Pos Malaysia Kelayakan SPM Tahun 2019.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan :
  • Lokasi : Kuala Lumpur
  • Gaji : RM1, 000 - RM1, 300
    Untuk Memohon, Rujuk Pautan Berwarna Merah di Bawah :


    Langkah Permohonan :
    • 1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume rasmi anda disertakan pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.
    • 2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web hea.edu.gov.my (halaman penuh pengiklanan jawatan).
    • 3. Anda dikehendaki memilih jawatan serta lokasi yang bersesuaian dengan kelulusan anda pada senarai kekosongan jawatan.
    • 4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat "Klik Sini" di atas.
    Sila lihat pautan :


    1) POS MALAYSIA
      Keperluan & Kelayakan Memohon :


      Sekiranya anda merupakan calon yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

      Selain itu calon memiliki kelebihan sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut :
      • Kemas
      • Berpengetahuan am
      • Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan di bawah)
      Kelebihan :
      • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
      • Cuti Tahunan
      • Cuti Sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)
      Bagaimana Memohon :


      Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.

      Klik pada pautan “Apply Sini” di atas dan rujuk pada maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.

      Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

      Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek akan dipanggil temuduga.

      Post a Comment

      1 Comments

      1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
        Kota: _______________ Malacca
        pekerjaan: _ Pemilik bisnis
        Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

        Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

        Aplikasi / Pusat Kontak
        E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
        WhatsApp ____________________ + 447723553516

        ReplyDelete