Iklan Jawatan Kosong Kru McDonald's di Ipoh, Perak ~ Mohon Sebelum 8 Disember 2019




Mohon Jawatan Kosong Kru McDonald's di Ipoh, Perak (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada mereka yang berminat untuk menjawat Jawatan Kosong Kru McDonald's di Ipoh, Perak.

Pengambilan jawatan kosong ini telah dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.

Maklumat Jawatan :
  • Jawatan :
1. RESTAURANT CREW (PANDU LALU JSAS)
2. BARISTA (PANDU LALU JSAS)
3. RIDER (PANDU LALU JSAS)
4. GUEST EXPERIENCE LEADER (PANDU LALU JSAS)
  • Kelayakan Minima : Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)
  • Kewarganegaraan : Malaysian, PR / Work permit holder, Foreigner
  • Lokasi : Pandu Lalu JSAS, Ipoh, Perak
  • Gaji : Rujuk Iklan
  • Tarikh Tutup : 8 Disember 2019
    Untuk Memohon, Rujuk Pautan Berwarna Merah di Bawah :

    Langkah Permohonan :
    • 1. Kepada calon yang berminat, anda hendaklah menghantar maklumat permohonan secara terperinci merangkumi resume rasmi anda disertakan pengalaman bekerja yang lepas sekiranya diminta.
    • 2. Syarat-syarat bagi permohonan jawatan kosong ini hendaklah dirujuk di laman web  maukerja (halaman penuh pengiklanan jawatan).
    • 3. Anda dikehendaki memilih jawatan serta lokasi yang bersesuaian dengan kelulusan anda pada senarai kekosongan jawatan.
    • 4. Anda juga hendaklah menghantar resume yang lengkap pada alamat "Klik Sini" di atas.
    Sila lihat pautan :


    SISTEM PERMOHONAN ONLINE MCDONALD'S
    Keperluan & Kelayakan Memohon :


    Sekiranya anda merupakan calon yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

    Selain itu calon memiliki kelebihan sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut :
    • Kemas
    • Berpengetahuan am
    • Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan di bawah)
    Kelebihan :
    • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
    • Cuti Tahunan
    • Cuti Sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)
    Bagaimana Memohon :


    Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.

    Klik pada pautan “Apply Sini” di atas dan rujuk pada maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.

    Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

    Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek akan dipanggil temuduga.

    Post a Comment

    5 Comments

    1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
      Kota: _______________ Malacca
      pekerjaan: _ Pemilik bisnis
      Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

      Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

      Aplikasi / Pusat Kontak
      E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
      WhatsApp ____________________ + 447723553516

      ReplyDelete
    2. Negara: Indonesia
      Nama: Sri Setiawati
      Alamat: jln cikumpay Campaka purwakarta
      Bank BCA
      https://twitter.com/Sriseti97095183
      Email: pattyuseh20@gmail.com

      Sudah beberapa bulan sekarang saya sudah memberikan testimoni tentang bagaimana saya meminjam 60 juta dari RIKA ANDERSON LOAN INVESTMNT COMPANY tapi beberapa orang meragukan saya karena level saya sebagai penipu online.

      Saya ingin memberi tahu Anda semua bahwa Mother Rika Anderson Loan Company adalah pemberi pinjaman yang jujur. Ibu Rika sudah memberikan satu hal lagi untuk saya senyum, setelah saya ikuti proses hukum, pinjaman saya ditransfer ke rekening saya Bank Central Asia Indonesia.

      Saya tidak ada tantangan dengan Bank Indonesia karena Ibu Rika dan tim Manajemen RIKA ANDERSON LOAN COMPANY sudah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah dan diakui sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan. Anda dapat menghubungi ibu Rika di
      e-mail rikaandersonloancompany@gmail.com
      Whatsapp: +1 (323) 689-3663
      WA: +6285854125084
      Semoga berkah Allah menyertai Anda juga.

      ReplyDelete
    3. Kabar gembira untuk kalian semua warganegara Indonesia saya di platform ini, ALLAH telah setia sepenuhnya kepada saya dan seluruh rumah saya telah bertahan sejak Mei 2020, kesaksian saya dan kabar baik saya berjalan seperti ini, saya tinggal di karanganyar, saya seorang marketer dan juga penasihat bisnis di perusahaan tempat saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk memberi tahu Anda semua. Mohon tolong, siapa pun yang membutuhkan dan mencari pinjaman asli harus sangat berhati-hati karena internet dan blog penuh dengan perusahaan peminjaman palsu dan penipu yang hanya di sini untuk merobek uang hasil jerih payah Anda.

      Saya dan suami terlilit hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman online untuk melunasi hutang kami dan kami menghubungi perusahaan pinjaman dari singapore yang pada bulan Desember 2019, dan kami ditipu oleh pemilik perusahaan yang meminta kami untuk membayar banyak biaya yang kami bayarkan dan pada akhirnya kami tidak mendapatkan pinjaman, kami kehilangan sekitar Rp34juta kepada perusahaan peminjaman palsu di Singapura ini karena kami mengajukan pinjaman sebesar Rp850juta dan dengan semua biaya yang kami bayarkan kami tidak mendapatkan pinjaman . Saya dan suami sangat Frustasi dan saya dipecat dari pekerjaan saya di perusahaan tempat saya bekerja karena saya juga mengambil pinjaman dari perusahaan tempat saya bekerja dan kami bangkrut dan muak dengan kehidupan.

      Jadi ALLAH begitu baik, kami berdoa dan agar ALLAH mengarahkan kami kepada seorang hamba dan pada hari setia ini 20 Mei 2020, saya sedang browsing internet ketika saya bisa menemukan kesaksian seorang pria Malaysia bernama Ahmad Mathias Yang berasal dari Kota Malaka, bagaimana ALLAH mengubah kehidupan keuangannya melalui perusahaan pinjaman. Saya menghubunginya untuk informasi dan dia meminta saya untuk menghubungi ibu Ivana dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Ivana dan dia memberi saya keberanian dan saya mengajukan pinjaman dari ibu Ivana dan ibu Ivana akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di perusahaan "OCEAN CREDIT LOAN"dan saya mendapatkan jumlah persis yang saya ajukan dan saya sangat senang.

      Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi tahu rekan rekan saya bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman asli asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat, cukup mendaftar melalui Nyonya Ivana Pedro melalui email: (ivanapedro85@gmail.com) atau Nomor WhatsApp-nya ; +1-346-367-2942.
      Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini, (mulyanieni579@gmail.com). untuk informasi lebih lanjut.

      ALLAH memberkati kalian semua! Terima kasih.

      ReplyDelete
    4. Adakah anda mencari pinjaman? Atau adakah anda menolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk satu atau lebih sebab? Anda mempunyai tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Pemberi pinjaman Anthony Yuliana memberikan pinjaman kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah rendah dan berpatutan 1%. Sila hubungi kami melalui e-mel hari ini melalui (anthony.yulianalenders@gmail.com) nombor whatsapp +13234026088

      ReplyDelete
    5. Do you need a Loan?
      Are you looking for Finance?
      Are you looking for a Loan to enlarge your business?
      I think you have come to the right place.
      We offer Loans at low interest rate.
      Interested people should please contact us on
      For immediate response to your application, Kindly
      reply to this emails below only.
      Whats app +918256953815
      mrwilliam751@gmail.com
      Please, do provide us with the Following information if interested.

      1) Full Name:………
      2) Gender:………
      3) Loan Amount Needed:………
      4) Loan Duration:………
      5) Country:………
      6) Home Address:………
      7) Mobile Number:………
      8)Monthly Income:…………………
      9)Occupation:………………………
      )Which site did you here about us…………………

      Thanks and Best Regards.
      mrwilliam751@gmail.com
      +918256953815

      ReplyDelete